Curs Comunicare si Relatii Publice

Home > Curs Comunicare si Relatii Publice

Data desfasurare: Septembrie 2019

Durata: 4 weekenduri (8 sedinte)

Locatie: Bucuresti

Formator: Valentina Roman

Pret: 1500 lei Pret redus: 1300 lei

Pret Elevi/Studenti: 1500 lei Pret redus: 1100 lei

Locuri limitate pana la data de:
Modalitate de plata: plata se poate face prin transfer bancar sau direct la sediul nostru. Exista si posibilitatea de plata in rate.

Cui ne adresam

  • Persoanelor la început de drum, care își doresc o carieră în domeniul relatiilor publice, marketing sau comunicare;
  • Antreprenorilor la început de drum care doresc să își promoveze afacerea sau brandul personal;

Ce ne propunem

  • Oferim informatiile necesare pentru realizarea si implementarea unei campanii de comunicare potrivite oricărei afaceri;
  • Personalizăm fiecare temă astfel încât cunoștințele să poată fi puse în practică imediat după finalizarea cursului.

Care sunt beneficiile:

  • Vei învăța cum să construiești imaginea business-ului tău;
  • Vei învăța cum sa creezi o campanie de comunicare potrivită domeniului tău de activitate;
  • Vei învăța să identifici canalele și tehnicile de promovare potrivite business-ului tău;
  • Suport de curs și exerciții practice, ocazia de a îți schița campania de comunicare pe măsură ce urmezi cursul.

Prezentare curs

Pe parcursul celor 8 saptamani de curs dinamic, cu multe exerciții practice, participantii vor afla rolul strategic al unei campanii de comunicare, vor face schimb de idei și vor răspunde la situații reale cu care se confruntă specialiști în domeniu. Cu ajutorul suportului teoretic, al exemplelor concrete și al studiilor de caz, cei prezenți se vor familiariza cu noțiunile de bază ale comunicării și relațiilor publice, vor învăța să construiască o strategie coerentă de PR, să folosească inteligent resursele tehnologice, să dezvolte o relație de încredere cu reprezentanții mass-media, să organizeze evenimente și să reacționeze eficient în situațiile de criză. Cursul se adresează începătorilor și este o bază foarte bună pentru înțelegerea domeniului și stabilirea unor obiective realizabile în raport cu activitatea proprie sau a unui client.

Acte necesare:

  • diplomă ultima instituție de învățământ absolvită (obligativitate: absolvent de studii de licență)
  • copie act de identitate;

Examen absolvire:

  • redactarea proiectului de absolvire
  • prezentarea proiectului
  • examenul final în prezența comisiei din partea ANC (Autoritatea Națională pentru Calificări)

Diplome obținute:

  • diplomă de competențe eliberată de ANC – Ministerul Muncii și Ministerul Educației Naționale
  • diplomă de absolvire oferită Business Education School

Autorizatie

Ce vei invata?

Vei învăța cum să gestionezi comunicarea unui brand

  • Să îți afli nevoile publicului căruia te adresezi și specificitățile domeniului în care activezi.
  • Cum să identifici publicul țintă, mesajele și canalele potrivite de comunicare.
  • Care sunt diferențele între marketing și PR.

Vei învăța să îți corelezi obiectivele de business cu metodele de promovare

  • Ce înseamnă o campanie de comunicare și cum o dezvolți cu un buget adecvat
  • Care sunt strategiile și instrumentele de PR potrivite pentru business-ul tău
  • Cum evaluezi o campanie bună de comunicare

Vei învăța să îți creezi identitatea de brand

  • Ce tipuri de materiale comunică despre tine și cum trebuie să arate
  • Cine te reprezintă ca brand în public și ce spune despre tine
  • Cum poți genera idei bune de comunicare a business-ului tău

Vei învăța cum să reacționezi în situații de criză

  • Cum să previi pericolele din jurul brandului tău
  • Cine îți pot fi aliații
  • Cum să comunici în situații de criză

Valentina Roman

Trainer acreditat ANC

  • 8 ani de experiență ca manager în domeniul comunicării

Licențiată în Comunicare și Relații Publice, cu specializare în Management și Comunicare de Afaceri, Valentina Roman activează ca manager în domeniul comunicării de opt ani, timp în care a cunoscut fațetele acestuia din diverse perspective: de la agenție de PR la instituție de stat, de la business românesc la ONG și consultanță.

Utilizând tehnici speciale de training si mentorat, Valentina a format de-a lungul timpului echipe de colaboratori la început de drum în domeniul comunicării și al organizării de evenimente. O parte dintre aceștia lucrează în prezent ca specialiști în agenții de PR sau business-uri creative, fapt ce o recomandă ca formator în cadrul Business Education School. Împreună veți învăța noțiuni utile despre comunicarea de brand, tranziția de la obiectivele de business la gândirea creativă pentru dezvoltarea campaniilor de promovare, tehnici de PR, crearea de conținut și gestionarea situațiilor de criză.

Catalina Neagu

Trainer acreditat ANC

  • Trainer acreditat ANC
  • Specialist Marketing si Comunicare
  • 7 ani experienta in marketing

Catalina Neagu, este in prezent Marketing Manager si PR pentru una din cele mai cunoscute si apreciate scoli de cursuri autorizate in domeniul sportului si al sanatatii, Fitness Education School.

Experienta pe care Catalina a acumulat-o in decursul a 7 ani ca si specialist in marketing si comunicare si ca si marketing manager, o recomanda ca si formator in cadrul cursurilor Business Education School. Alaturi de ea veti invata notiuni despre comunicarea brandului, dezvoltarea, implementarea si analiza campaniilor de marketing, social media marketing si nu in ultimul rand, relatii publice si comunicare.

Module curs

  • Cum gestionăm comunicarea unui brand?
    • De la emițător la receptor: tipuri de mesaje și alegerea canalelor potrivite
    • Publicul țintă: diferența între a-ți face prieteni și a-ți genera contacte de business
    • Identificarea nevoilor
    • De la PR la Marketing și invers
    • Exemple și studii de caz
  • De la obiective de business la gândire creativă
    • Cum generăm idei potrivite de comunicare și cum le transmitem mai departe
    • Ce înseamnă o campanie de comunicare, buget și care sunt pașii în dezvoltarea ei
    • Strategii și instrumente de PR
    • Măsurarea rezultatelor
    • Exemple și studii de caz
  • Crearea poveștii de brand
    • Identitate vizuală
    • Storytelling
    • Site-ul ca instrument PR
    • Mass-media și social media
    • Exemple și studii de caz
  • Strategie de conținut
    • Principalele tipuri de conținut și cum să le abordezi
    • Sfaturi de redactare: de la reguli gramaticale la formatări de text
    • Simplitatea înseamnă eficiență
    • Exemple și studii de caz
  • Relația cu audiența
    • Comunicarea cu clienții
    • Organizare de evenimente: de la beneficii la riscuri
    • Mass media: de la comunicat de presă la advertoriale
    • Bloggers & Influencers
    • Exemple și studii de caz
  • Comunicare internă și brandul de angajator
    • Primii ambasadori ai business-ului tău sunt angajații
    • Rolul unui brand de angajator puternic
    • Implicare în comunitate
    • Exemple și studii de caz
  • Cum prevenim și gestionăm situațiile de criză
    • Ce este o situație de criză și cum o putem preveni
    • Cum reacționezi când imaginea business-ului este în pericol
    • Exemple și studii de caz
  • Pregătirea examenului de evaluare
    • Recapitularea noțiunilor aprofundate
    • Tendințe în comunicare: ce urmează în domeniu
    • Pregătire pentru examenul de evaluare: identificarea temelor pentru proiectele de absolvire și formarea echipelor de lucru

Contacteaza-ne pentru informatii

Bulevardul Gheorghe Sincai, nr. 11

Inscrie-te acum!


Sunt de acord cu Termenii si Conditiile

Aparitii media

Aparitii TV

X