Curs INTENSIV de Comunicare si Relatii Publice

Home > Curs INTENSIV de Comunicare si Relatii Publice

Data desfasurare: 18 – 26 Martie 2023

Durata: 2 weekenduri (4 sedinte) ( Sambata si Duminica )- 5 h/zi – Cursul se desfasoara ONLINE pe platforma Zoom.

Locatie: Bucuresti

Formator:  Simona Musca / Iulian Dinu

Pret: 2000 lei Pret redus: 1299 lei

Pret Elevi/Studenti: 2000 lei Pret redus: 999 lei

Locuri limitate pana la data de: 10 Martie 2023! – in limita locurilor disponibile.
Modalitate de plata: plata se poate face prin transfer bancar.  Exista si posibilitatea de plata in rate.

Parteneriat

Business Education School in parteneriat cu Corpul National al Politistilor si Asociatia Internationala de Politie ofera tuturor politistilor din Romania un discount de 30%

SI

Cui ne adresam

  • Persoanelor la început de drum, care își doresc o carieră în domeniul relatiilor publice, marketing sau comunicare;
  • Antreprenorilor la început de drum care doresc să își promoveze afacerea sau brandul personal;
  • √Tuturor persoanelor care doresc sa obtina un loc de munca in institutiile publice, in domeniul comunicarii si relatiilor publice

Ce ne propunem

  • Oferim informatiile necesare pentru realizarea si implementarea unei campanii de comunicare potrivite oricărei afaceri;
  • √Personalizăm fiecare temă astfel încât cunoștințele să poată fi puse în practică imediat după finalizarea cursului.
  • √Sa formam persoane de specialitate care sa reprezinte cu succes institutiile statului.

Care sunt beneficiile:

  • Vei învăța cum să construiești imaginea business-ului tău;
  • Vei învăța cum sa creezi o campanie de comunicare potrivită domeniului tău de activitate;
  • Vei învăța să identifici canalele și tehnicile de promovare potrivite business-ului tău;
  • √Vei invata cum sa creezi campanii publicitare, comunicate de presa, conferinte si evenimente special incadrate pentru institutiile statului.

Prezentare curs

Pe parcursul celor 2 saptamani de curs intensiv, cu multe exerciții practice, participantii vor afla rolul strategic al unei campanii de comunicare, vor face schimb de idei și vor răspunde la situații reale cu care se confruntă specialiști în domeniu.

In cadrul Cursului de Comunicare si Relatii Publice, participantii vor invata cum sa creeze campanii publicitare, comunicate de presa, conferinte si evenimente in cadrul institutiilor statului.

Cu ajutorul suportului teoretic, al exemplelor concrete și al studiilor de caz, cei prezenți se vor familiariza cu noțiunile de bază ale comunicării și relațiilor publice, vor învăța să construiască o strategie coerentă de PR, să folosească inteligent resursele tehnologice, să dezvolte o relație de încredere cu reprezentanții mass-media, să organizeze evenimente și să reacționeze eficient în situațiile de criză.

Acte necesare:

  • diplomă absolvire 12 clase (cu sau fara Bacalaureat)
  • copie act de identitate;
  • copie certificat de nastere
  • C.V.

Examen absolvire:

  • redactarea proiectului de absolvire
  • prezentarea proiectului
  • examenul final în prezența comisiei din partea ANC (Autoritatea Națională pentru Calificări)

Diplome obținute:

  • diplomă de competențe eliberată de ANC – Ministerul Muncii și Ministerul Educației Naționale ( taxa eliberare diploma : 100 ron )
  • diplomă de absolvire oferită Business Education School

Autorizatie

Ce vei invata?

Vei învăța cum să gestionezi comunicarea unui brand

  • Să îți afli nevoile publicului căruia te adresezi și specificitățile domeniului în care activezi.
  • Cum să identifici publicul țintă, mesajele și canalele potrivite de comunicare.
  • Care sunt diferențele între marketing și PR.

Vei învăța să îți corelezi obiectivele de business cu metodele de promovare

  • Ce înseamnă o campanie de comunicare și cum o dezvolți cu un buget adecvat
  • Care sunt strategiile și instrumentele de PR potrivite pentru business-ul tău
  • Cum evaluezi o campanie bună de comunicare

Vei învăța să îți creezi identitatea de brand

  • Ce tipuri de materiale comunică despre tine și cum trebuie să arate
  • Cine te reprezintă ca brand în public și ce spune despre tine
  • Cum poți genera idei bune de comunicare a business-ului tău

Vei învăța cum să reacționezi în situații de criză

  • Cum să previi pericolele din jurul brandului tău
  • Cine îți pot fi aliații
  • Cum să comunici în situații de criză

Iulian Dinu

  • Trainer acreditat ANC
  • Business Coach
  • C.E.O Business Education School & C.E.O Fitness Education School
  • 8 ani experienta in Domeniul Antreprenorial

Iulian Dinu are o experienta de peste 8 ani, este antreprenor, fiind fondatorul uneia dintre cele mai mari scoli de formare profesionala in domeniul sportiv si al sanatatii, Fitness Education School – scoala care pana acum s-a dezvoltat in 13 orase din Romania, cu o echipa de peste 40 de specialisti in domeniul fitness-ului si al sanatatii, formand peste 5000 de oameni ca instructori de fitness, instructori aerobic si tehnicieni nutritionisti.

In anul 2019 a fost premiat cu Premiul Forbes 30 sub 30, prin care i-a fost apreciata munca de-a lungul celor 14 ani de experienta.

Experienta pe care Iulian a acumulat-o in decursul a 14 ani ca si specialist in marketing, comunicare si relatii publice, antreprenor si fondator, il recomanda ca si formator in cadrul cursurilor Business Education School. Alaturi de el veti invata notiuni despre comunicarea brandului, dezvoltarea, implementarea si analiza campaniilor de marketing, social media marketing si nu in ultimul rand, relatii publice si comunicare.

Simona Muscă

  • Formator Acreditat
  • PR Specialist
  • Antreprenor
  • Producator, Realizator, Prezentator TV

Cu 10 ani de business în spate, autoarea cărții „Conjugat la feminin”, Simona Muscă, este un exemplu de femeie modernă de business.

La 16 ani și-a început cariera de antreprenor atunci când și-a înființat propria agenție de modele – Fashion Model Agency. Activa deja în domeniu de 4 ani și a vrut să fie independentă, așa că s-a gândit să-și pună pe picioare propria afacere. În 2007 a înființat și coordonat revista națională pentru femei “Miruna”.

Astfel, și-a descoperit încă o pasiune: televiziunea.

A fost producător și realizator al emisiunii “Tendințe”, o emisiune de fashion dedicată tinerilor. Până în prezent a moderat peste 200 emisiuni TV, pentru multe dintre ele fiind și Producător:

  • Emisiunea Tendințe – OTV
  • Emisiunea În culise – Canal 33 România
  • Emisiunea Apel Medical – Canal 33
  • Emisiunea Sănătate curată – RTV
  • Emisiunea Psihologia relațiilor – Canal 33
  • Secrete de stil – Prima Tv

În 2011 a deschis Senior Center, un centru pentru bătrâni care asigură nu doar îngrijiri medicale, ci și asistență psihologică.

După câțiva ani s-a reîntors la pasiunea pentru comunicare și s-a specializat în PR, ajungând destul de repede să lucreze cu Berăria H, Azil Privat, Vanila Elephant, Sing Fest, Atelierul de decoruri, Toneli și multe alte branduri.

Care este secretul succesului din spatele tuturor proiectelor coordonate de ea?

Cum reușește să găsească un echilibru între domeniul antreprenoriatului și aspirațiile creative și artistice?

Reușita ar putea însemnă muncă, ambiție, viziune și stabilirea corectă a priorităților în business și în viața personală.

Pe lângă experiența pe care a acumulat-o până acum, o recomandă ca și formator în cadrul Cursului de Comunicare și Relații Publice și următoarele calificări:

  • 2018 – Licență, Univ Hyperion, Fac. Arte, Secția Artele Actorului
  • 2015 – 2018 – Universitatea Hyperion, Fac. Arte, Secția Artele Actorului, clasa prof. Dan Tudor
  • 2016 – Curs formare profesională ,,PR”
  • 2016 – Curs formare profesională ,,Formator”
  • 2015 – Curs formare profesională ,,Consilier vestimentar”
  • 2015 – Curs formare profesională ,,Inspector resurse umane”
  • 2013 – Ministerul Culturii, curs formare profesională ,,Impresar Artistic”
  • 2013 – Ministerul Culturii, curs formare profesională ,,Organizator Spectacole”
  • 2011 – Master, Univ. Hyperion ,,Moderare programe Tv și Radio”
  • 2009 – Licență, Univ. Hyperion, Fac. Arte, Secția Regie Teatru, Film și Televiziune

Module curs

  • Cum gestionăm comunicarea unui brand?
    • De la emițător la receptor: tipuri de mesaje și alegerea canalelor potrivite
    • Publicul țintă: diferența între a-ți face prieteni și a-ți genera contacte de business
    • Identificarea nevoilor
    • De la PR la Marketing și invers
    • Exemple și studii de caz
  • De la obiective de business la gândire creativă
    • Cum generăm idei potrivite de comunicare și cum le transmitem mai departe
    • Ce înseamnă o campanie de comunicare, buget și care sunt pașii în dezvoltarea ei
    • Strategii și instrumente de PR
    • Măsurarea rezultatelor
    • Exemple și studii de caz
  • Crearea poveștii de brand
    • Identitate vizuală
    • Storytelling
    • Site-ul ca instrument PR
    • Mass-media și social media
    • Exemple și studii de caz
  • Strategie de conținut
    • Principalele tipuri de conținut și cum să le abordezi
    • Sfaturi de redactare: de la reguli gramaticale la formatări de text
    • Simplitatea înseamnă eficiență
    • Exemple și studii de caz
  • Relația cu audiența
    • Comunicarea cu clienții
    • Organizare de evenimente: de la beneficii la riscuri
    • Mass media: de la comunicat de presă la advertoriale
    • Bloggers & Influencers
    • Exemple și studii de caz
  • Comunicare internă și brandul de angajator
    • Primii ambasadori ai business-ului tău sunt angajații
    • Rolul unui brand de angajator puternic
    • Implicare în comunitate
    • Exemple și studii de caz
  • Cum prevenim și gestionăm situațiile de criză
    • Ce este o situație de criză și cum o putem preveni
    • Cum reacționezi când imaginea business-ului este în pericol
    • Exemple și studii de caz
  • Pregătirea examenului de evaluare
    • Recapitularea noțiunilor aprofundate
    • Tendințe în comunicare: ce urmează în domeniu
    • Pregătire pentru examenul de evaluare: identificarea temelor pentru proiectele de absolvire și formarea echipelor de lucru

Contacteaza-ne pentru informatii

Bulevardul Gheorghe Sincai, nr. 11

Inscrie-te acum!


Sunt de acord cu Termenii si Conditiile

Aparitii media

Aparitii TV



X