Data desfasurare: 18 – 26 Martie 2023
Durata: 2 weekenduri (4 sedinte) ( Sambata si Duminica )- 5 h/zi – Cursul se desfasoara ONLINE pe platforma Zoom.
Locatie: Bucuresti
Formator: Simona Musca / Iulian Dinu
Pret: 2000 lei Pret redus: 1299 lei
Pret Elevi/Studenti: 2000 lei Pret redus: 999 lei
Locuri limitate pana la data de: 10 Martie 2023! – in limita locurilor disponibile.
Modalitate de plata: plata se poate face prin transfer bancar. Exista si posibilitatea de plata in rate.
Parteneriat
Business Education School in parteneriat cu Corpul National al Politistilor si Asociatia Internationala de Politie ofera tuturor politistilor din Romania un discount de 30%

SI

Cui ne adresam
Ce ne propunem
Care sunt beneficiile:
Prezentare curs
Pe parcursul celor 2 saptamani de curs intensiv, cu multe exerciții practice, participantii vor afla rolul strategic al unei campanii de comunicare, vor face schimb de idei și vor răspunde la situații reale cu care se confruntă specialiști în domeniu.
In cadrul Cursului de Comunicare si Relatii Publice, participantii vor invata cum sa creeze campanii publicitare, comunicate de presa, conferinte si evenimente in cadrul institutiilor statului.
Cu ajutorul suportului teoretic, al exemplelor concrete și al studiilor de caz, cei prezenți se vor familiariza cu noțiunile de bază ale comunicării și relațiilor publice, vor învăța să construiască o strategie coerentă de PR, să folosească inteligent resursele tehnologice, să dezvolte o relație de încredere cu reprezentanții mass-media, să organizeze evenimente și să reacționeze eficient în situațiile de criză.
Acte necesare:
- diplomă absolvire 12 clase (cu sau fara Bacalaureat)
- copie act de identitate;
- copie certificat de nastere
- C.V.
Examen absolvire:
- redactarea proiectului de absolvire
- prezentarea proiectului
- examenul final în prezența comisiei din partea ANC (Autoritatea Națională pentru Calificări)
Diplome obținute:
- diplomă de competențe eliberată de ANC – Ministerul Muncii și Ministerul Educației Naționale ( taxa eliberare diploma : 100 ron )
- diplomă de absolvire oferită Business Education School
Ce vei invata?
Vei învăța cum să gestionezi comunicarea unui brand
- Să îți afli nevoile publicului căruia te adresezi și specificitățile domeniului în care activezi.
- Cum să identifici publicul țintă, mesajele și canalele potrivite de comunicare.
- Care sunt diferențele între marketing și PR.
Vei învăța să îți corelezi obiectivele de business cu metodele de promovare
- Ce înseamnă o campanie de comunicare și cum o dezvolți cu un buget adecvat
- Care sunt strategiile și instrumentele de PR potrivite pentru business-ul tău
- Cum evaluezi o campanie bună de comunicare
Vei învăța să îți creezi identitatea de brand
- Ce tipuri de materiale comunică despre tine și cum trebuie să arate
- Cine te reprezintă ca brand în public și ce spune despre tine
- Cum poți genera idei bune de comunicare a business-ului tău
Vei învăța cum să reacționezi în situații de criză
- Cum să previi pericolele din jurul brandului tău
- Cine îți pot fi aliații
- Cum să comunici în situații de criză

Iulian Dinu
- Trainer acreditat ANC
- Business Coach
- C.E.O Business Education School & C.E.O Fitness Education School
- 8 ani experienta in Domeniul Antreprenorial
Iulian Dinu are o experienta de peste 8 ani, este antreprenor, fiind fondatorul uneia dintre cele mai mari scoli de formare profesionala in domeniul sportiv si al sanatatii, Fitness Education School – scoala care pana acum s-a dezvoltat in 13 orase din Romania, cu o echipa de peste 40 de specialisti in domeniul fitness-ului si al sanatatii, formand peste 5000 de oameni ca instructori de fitness, instructori aerobic si tehnicieni nutritionisti.
In anul 2019 a fost premiat cu Premiul Forbes 30 sub 30, prin care i-a fost apreciata munca de-a lungul celor 14 ani de experienta.
Experienta pe care Iulian a acumulat-o in decursul a 14 ani ca si specialist in marketing, comunicare si relatii publice, antreprenor si fondator, il recomanda ca si formator in cadrul cursurilor Business Education School. Alaturi de el veti invata notiuni despre comunicarea brandului, dezvoltarea, implementarea si analiza campaniilor de marketing, social media marketing si nu in ultimul rand, relatii publice si comunicare.

Simona Muscă
- Formator Acreditat
- PR Specialist
- Antreprenor
- Producator, Realizator, Prezentator TV
Cu 10 ani de business în spate, autoarea cărții „Conjugat la feminin”, Simona Muscă, este un exemplu de femeie modernă de business.
La 16 ani și-a început cariera de antreprenor atunci când și-a înființat propria agenție de modele – Fashion Model Agency. Activa deja în domeniu de 4 ani și a vrut să fie independentă, așa că s-a gândit să-și pună pe picioare propria afacere. În 2007 a înființat și coordonat revista națională pentru femei “Miruna”.
Astfel, și-a descoperit încă o pasiune: televiziunea.
A fost producător și realizator al emisiunii “Tendințe”, o emisiune de fashion dedicată tinerilor. Până în prezent a moderat peste 200 emisiuni TV, pentru multe dintre ele fiind și Producător:
- Emisiunea Tendințe – OTV
- Emisiunea În culise – Canal 33 România
- Emisiunea Apel Medical – Canal 33
- Emisiunea Sănătate curată – RTV
- Emisiunea Psihologia relațiilor – Canal 33
- Secrete de stil – Prima Tv
În 2011 a deschis Senior Center, un centru pentru bătrâni care asigură nu doar îngrijiri medicale, ci și asistență psihologică.
După câțiva ani s-a reîntors la pasiunea pentru comunicare și s-a specializat în PR, ajungând destul de repede să lucreze cu Berăria H, Azil Privat, Vanila Elephant, Sing Fest, Atelierul de decoruri, Toneli și multe alte branduri.
Care este secretul succesului din spatele tuturor proiectelor coordonate de ea?
Cum reușește să găsească un echilibru între domeniul antreprenoriatului și aspirațiile creative și artistice?
Reușita ar putea însemnă muncă, ambiție, viziune și stabilirea corectă a priorităților în business și în viața personală.
Pe lângă experiența pe care a acumulat-o până acum, o recomandă ca și formator în cadrul Cursului de Comunicare și Relații Publice și următoarele calificări:
- 2018 – Licență, Univ Hyperion, Fac. Arte, Secția Artele Actorului
- 2015 – 2018 – Universitatea Hyperion, Fac. Arte, Secția Artele Actorului, clasa prof. Dan Tudor
- 2016 – Curs formare profesională ,,PR”
- 2016 – Curs formare profesională ,,Formator”
- 2015 – Curs formare profesională ,,Consilier vestimentar”
- 2015 – Curs formare profesională ,,Inspector resurse umane”
- 2013 – Ministerul Culturii, curs formare profesională ,,Impresar Artistic”
- 2013 – Ministerul Culturii, curs formare profesională ,,Organizator Spectacole”
- 2011 – Master, Univ. Hyperion ,,Moderare programe Tv și Radio”
- 2009 – Licență, Univ. Hyperion, Fac. Arte, Secția Regie Teatru, Film și Televiziune
Module curs
- Cum gestionăm comunicarea unui brand?
- De la emițător la receptor: tipuri de mesaje și alegerea canalelor potrivite
- Publicul țintă: diferența între a-ți face prieteni și a-ți genera contacte de business
- Identificarea nevoilor
- De la PR la Marketing și invers
- Exemple și studii de caz
- De la obiective de business la gândire creativă
- Cum generăm idei potrivite de comunicare și cum le transmitem mai departe
- Ce înseamnă o campanie de comunicare, buget și care sunt pașii în dezvoltarea ei
- Strategii și instrumente de PR
- Măsurarea rezultatelor
- Exemple și studii de caz
- Crearea poveștii de brand
- Identitate vizuală
- Storytelling
- Site-ul ca instrument PR
- Mass-media și social media
- Exemple și studii de caz
- Strategie de conținut
- Principalele tipuri de conținut și cum să le abordezi
- Sfaturi de redactare: de la reguli gramaticale la formatări de text
- Simplitatea înseamnă eficiență
- Exemple și studii de caz
- Relația cu audiența
- Comunicarea cu clienții
- Organizare de evenimente: de la beneficii la riscuri
- Mass media: de la comunicat de presă la advertoriale
- Bloggers & Influencers
- Exemple și studii de caz
- Comunicare internă și brandul de angajator
- Primii ambasadori ai business-ului tău sunt angajații
- Rolul unui brand de angajator puternic
- Implicare în comunitate
- Exemple și studii de caz
- Cum prevenim și gestionăm situațiile de criză
- Ce este o situație de criză și cum o putem preveni
- Cum reacționezi când imaginea business-ului este în pericol
- Exemple și studii de caz
- Pregătirea examenului de evaluare
- Recapitularea noțiunilor aprofundate
- Tendințe în comunicare: ce urmează în domeniu
- Pregătire pentru examenul de evaluare: identificarea temelor pentru proiectele de absolvire și formarea echipelor de lucru