Curs Marketing Online

Home > Curs Marketing Online

Data desfasurare: 15 – 16 – 22 – 23 Iunie

Durata: 1 luna/8 sedinte

Locatie: Strada Copaceni, nr. 46 vezi harta

Formator: Mircea Chenic

Pret: 1500 lei Pret redus: 1200 lei

Perioada de reduceri pana la: 25 Martie**in limita locurilor disponibile ! Bonusuri de peste 600 lei (3 ghiduri complete + carte + caiet + pix + mapa personalizata)Modalitate de plata: plata se poate face prin transfer bancar sau direct la sediul nostru. Exista si posibilitatea de plata in rate.

Ultimele 5 locuri disponibile

Cui ne adresam?

  • Antreprenorilor care pierd bani prin campaniile de marketing online
  • Antreprenorilor care vor sa inteleaga marketingul online pentru a creste vanzarile
  • viitorilor antreprenori care vor sa inteleaga cum sa isi promoveze online afacerea
  • Viitorii manageri de marketing care vor coordona echipa de digital

Cu ce vei ramane?

Cum sa realizezi o strategie de marketing completa folosind chiar modul de lucru si secretele unei agentii de marketing partenera Google cu experienta a peste 2,5 mil € buget consumat in ultimul an.

Diplome Absolvire:

  • Diploma participare Business Education School
  • Diploma participare INOBOX Evolution

Ce vei invata?

Invata sa-ti alegi canalele de promovare potrivite business-ului tau

  • Care sunt canalele de trafic in online?

Invata sa-ti planifici bugetul de marketing pe 1 an

  • Cand ajungi la breakeven?
  • Care este investitia pe care trebuie sa o sustii pana la breakeven?

Invata sa determini daca campaniile tale de marketing sunt profitabile

  • Care sunt canale de marketing unde pierzi bani?
  • Cum iti calculezi rata de profitabilitate (ROI) ?

Invata sa determini care sunt cei mai buni clienti ai tai si care sunt produsele care-ti aduc cele mai mari incasari

  • Cum identifici cei mai buni clienti pe care ii poti avea?
  • Cum gasesti produsele tractor?

Invata ce poti face pentru a-ti creste vanzarile

  • Ce campanii extra poti face?
  • Care sunt elementele cheie ale unei campanii?

Invata de ce este nevoie de timp pana la rezultate

  • Cum iti cresc vanzarile in timp cu acelasi buget investit?
  • Cum se optimieaza canalele de vanzare in timp?

Module curs

  • Introducere in marketing online
  • Pozitionare in piata
  • Customer Journey (de la vizitator la client)
  • Google Ads & Facebook Ads
  • Google SEO
  • Social Media
  • Alte surse de trafic
  • Bune practici site
  • Forecast: Buget si Vanzari
  • Google Analytics
  • Optimizari

Mircea Chenic

Trainer

    • Managing Partner ADONA
    • Managing Partner INOBOX EVOLUTION*
    • * Agentie Partener Google

Dupa 8 ani in calitate de proprietar de magazin online si multe colaborari nereusite cu freelanceri si agentii de digital marketing, am decis sa infiintam agentia care sa-ti ofere controlul businessului obtinand rezultate reale.
Asa a aparut echipa INOBOX in 2015. La 4 ani distanta, suntem o agentie partener Google formata din 12 specialisti de marketing, pregatiti sa discute si sa genereze rezultate.

Metode aplicate – Studii de caz

Ce grupe de varsta iti pierd banii?

Varsta Comenzi Incasari (lei)
Situatia actuala 25-34 680 108.808
35-44 366 56.223
18-24 344 52.926
Total 1390 217.957
Optimizare 25-34 340 54.404
35-44 183 28.112
18-24 1159 178.374
Total 1682 260.889

Iata cum alocand 50% din buget grupei de varsta 18-24 ani iti poti CRESTE VANZARILE cu 19.6%.

Poti pierde bani cand iei decizii pripite

Uneori poti identifica canale fara rezultate. Dar daca nu astepti suficient timp sa te asiguri ca este statistic relevant, risti sa excluzi viitorii clienti:
Luna 1 – observi ca desktop-ul are potential mai mare
Luna 2 – observi ca desktop-ul are o rata de conversie de ~5 ori mai mare decat mobile. Decizi sa directionezi bugetul pe desktop
Luna 3 – observi ca rata de conversie pe desktop incepe sa scada

Desi la prima vedere decizia era buna, pentru ca nu ai avut suficiente date

Ti-ai putea sabota propia afacere

Te-ai gandit vreodata sa tai din sursele de trafic pentru ca nu iti aduc comenzi? Din exemplul alaturat poti observa ca oamenii au nevoie de mai multe interactiuni pentru a lua decizia de cumparare. Peste 63% din vizitatorii siteului au nevoie de cel putin 2 interactiuni pentru a lua decizia sa comande.
Tocmai de accea este foarte IMPORTANT sa ai campanii de remarketing si sa fii prezent pe cat mai multe canale pentru a avea mai multe sanse sa-i transformi in clienti. Ba chiar 3% din ei au nevoie de mai mult de 12 interactiuni.

Risti sa-ti trimiti clientii la concurenta

Peste 82% din vizitatori iau decizia de cumparare in primele 3 zile de la prima vizita pe site. Este IMPORTANT sa ai anunturi cu mesaje potrivite si o frecventa ridicata in primele zile pentru a putea sustine decizia de cumparare a potentialului tau client. Daca nu o vei face tu, competitorul tau sigur o va face.

  • Carte + caiet + Pix
  • Mapa Personalizata
  • Ghidul Micului Antreprenorului
  • Ghid Coaching
  • Comunicare si PR
  • Copie C.I./act de identitate
  • Copie dupa ultima diploma de studii

Contacteaza-ne pentru informatii

Bulevardul Gheorghe Sincai, nr. 11

Devino specialist marketing online!


Sunt de acord cu Termenii si Conditiile

Aparitii media

Aparitii TV

X