Data desfasurare: 20 Iulie Curs Intensiv
27 Iulie: follow-up pentru sedimentarea informatiei
Inteval Orar: 10:00 – 17:00
Locatie: Strada Copaceni, nr. 46 vezi harta
Formator: Mircea Chenic
Pret: 600 RON : 450 RON *in limita locurilor disponibile !
Bonus: 1 sedinta de 2 ore de CONSULTANTA one on one, oricand in urmatoarele 3 luni
Modalitate de plata: plata se poate face prin transfer bancar sau direct la sediul nostru. Exista si posibilitatea de plata in rate
* pentru achitarea integrala pana la data de 10 Iulie 2019 in limita locurilor disponibile !
Ultimele 5 locuri disponibile
Cui ne adresam?
Cu ce vei ramane?
Cum sa realizezi o strategie de marketing completa folosind chiar modul de lucru si secretele unei agentii de marketing partenera Google cu experienta a peste 2,5 mil € buget consumat in ultimul an.
Diplome Absolvire:
BONUS: O sedinta GRATUITA de CONSULTANTA de 2 ore in urmatoarele 3 luni de la absolvirea cursului
Ce vei invata?
Invata sa-ti alegi canalele de promovare potrivite business-ului tau
- Care sunt canalele de trafic in online?
Invata sa-ti planifici bugetul de marketing pe 1 an
- Cand ajungi la breakeven?
- Care este investitia pe care trebuie sa o sustii pana la breakeven?
Invata sa determini daca campaniile tale de marketing sunt profitabile
- Care sunt canale de marketing unde pierzi bani?
- Cum iti calculezi rata de profitabilitate (ROI) ?
Invata sa determini care sunt cei mai buni clienti ai tai si care sunt produsele care-ti aduc cele mai mari incasari
- Cum identifici cei mai buni clienti pe care ii poti avea?
- Cum gasesti produsele tractor?
Invata ce poti face pentru a-ti creste vanzarile
- Ce campanii extra poti face?
- Care sunt elementele cheie ale unei campanii?
Invata de ce este nevoie de timp pana la rezultate
- Cum iti cresc vanzarile in timp cu acelasi buget investit?
- Cum se optimieaza canalele de vanzare in timp?
Module curs
- Introducere in marketing online
- Pozitionare in piata
- Customer Journey (de la vizitator la client)
- Google Ads & Facebook Ads
- Google SEO
- Social Media
- Alte surse de trafic
- Bune practici site
- Forecast: Buget si Vanzari
- Google Analytics
- Optimizari
Mircea Chenic
Trainer
Dupa 8 ani in calitate de proprietar de magazin online si multe colaborari nereusite cu freelanceri si agentii de digital marketing, am decis sa infiintam agentia care sa-ti ofere controlul businessului obtinand rezultate reale.
Asa a aparut echipa INOBOX in 2015. La 4 ani distanta, suntem o agentie partener Google formata din 12 specialisti de marketing, pregatiti sa discute si sa genereze rezultate.
Metode aplicate – Studii de caz
Ce grupe de varsta iti pierd banii?
Varsta | Comenzi | Incasari (lei) | |
Situatia actuala | 25-34 | 680 | 108.808 |
35-44 | 366 | 56.223 | |
18-24 | 344 | 52.926 | |
Total | 1390 | 217.957 | |
Optimizare | 25-34 | 340 | 54.404 |
35-44 | 183 | 28.112 | |
18-24 | 1159 | 178.374 | |
Total | 1682 | 260.889 |
Iata cum alocand 50% din buget grupei de varsta 18-24 ani iti poti CRESTE VANZARILE cu 19.6%.
Poti pierde bani cand iei decizii pripite
Uneori poti identifica canale fara rezultate. Dar daca nu astepti suficient timp sa te asiguri ca este statistic relevant, risti sa excluzi viitorii clienti:
Luna 1 – observi ca desktop-ul are potential mai mare
Luna 2 – observi ca desktop-ul are o rata de conversie de ~5 ori mai mare decat mobile. Decizi sa directionezi bugetul pe desktop
Luna 3 – observi ca rata de conversie pe desktop incepe sa scada
Desi la prima vedere decizia era buna, pentru ca nu ai avut suficiente date
Ti-ai putea sabota propia afacere
Te-ai gandit vreodata sa tai din sursele de trafic pentru ca nu iti aduc comenzi? Din exemplul alaturat poti observa ca oamenii au nevoie de mai multe interactiuni pentru a lua decizia de cumparare. Peste 63% din vizitatorii siteului au nevoie de cel putin 2 interactiuni pentru a lua decizia sa comande.
Tocmai de accea este foarte IMPORTANT sa ai campanii de remarketing si sa fii prezent pe cat mai multe canale pentru a avea mai multe sanse sa-i transformi in clienti. Ba chiar 3% din ei au nevoie de mai mult de 12 interactiuni.
Risti sa-ti trimiti clientii la concurenta
Peste 82% din vizitatori iau decizia de cumparare in primele 3 zile de la prima vizita pe site. Este IMPORTANT sa ai anunturi cu mesaje potrivite si o frecventa ridicata in primele zile pentru a putea sustine decizia de cumparare a potentialului tau client. Daca nu o vei face tu, competitorul tau sigur o va face.
- Carte + caiet + Pix
- Mapa Personalizata
- Ghidul Micului Antreprenorului
- Ghid Coaching
- Comunicare si PR
- Copie C.I./act de identitate
- Copie dupa ultima diploma de studii