Curs INTENSIV Marketing Management

Home > Curs INTENSIV Marketing Management

Data desfasurare: 26 Noiembrie – 4 Decembrie 2022

Durata: 2 weekenduri (4 sedinte) ( Sambata si Duminica )- 5h/zi – Cursul se desfasoara ONLINE pe platforma Zoom.

Locatie: Bucuresti

Formator: Iulian Dinu, Simona Musca

Pret: 2000 lei Pret redus: 1599 lei

Pret Elevi/Studenti: 2000 lei Pret redus: 1450 lei

Locuri limitate pana la data de: 5 Noiembrie 2022! – in limita locurilor disponibile.
Modalitate de plata: plata se poate face prin transfer bancar. Exista si posibilitatea de plata in rate.

Parteneriat

Business Education School in parteneriat cu Corpul National al Politistilor si Asociatia Internationala de Politie ofera tuturor politistilor din Romania un discount de 30%

SI

Cui ne adresam

  • Managerilor, specialistilor in marketing si comunicare
  • Persoanelor care fac parte din management
  • Anteprenorilor care isi doresc sa invete cum sa isi promoveze propria afacere si cum sa isi dezvolte afacerea.
  • Pasionatilor de marketing, media si publicitate

Obiectivele cursului

  • Cursul isi propune sa ofere participantilor instrumentele si tehnicile necesare in Managementul Marketingului
  • Posibilitatea de a aplica toate cunostintele insusite la curs imediat dupa terminarea acestuia, in propriul business
  • Cursul de Marketing Manager prezinta teorii, principii, concepte si practici cu privire la strategiile si procesele decizionale in activitatea de marketing pentru optimizarea efortului de marketing al companiei

Beneficii:

  • Pentru competente de marketing clasic si digital marketing
  • Sa inveti sa-ti construiesti si sa-ti promovezi produsul/serviciul
  • Sa-ti construiesti o buna imagine si reputatie
  • Sa nu fii nevoit(a) sa reduci din preturi ca sa vinzi
  • Sa-ti poti sustine in mod profesional vanzarile
  • Sa detii competente de initiere si control importante

Prezentare curs

Managementul este in egala masura si arta si stiinta, iar prin absolvirea cursului de Marketing Manager, cursantii isi vor dezvolta calitatile esentiale de care au nevoie pentru a conduce si coordona cu succes operatiunile de marketing din cadrul unei organizatii, unui business sau companiei pe care o conduc.

Cursul de Marketing Manager ofera toate uneltele si tehnicile de marketing necesare pentru a identifica, atrage si fideliza clientii. Marketingul este o parte cruciala in orice business sau organizatie, fiind din ce in ce mai importanta in economia globala moderna.

Teoria marketing management-ului este vitala celor care sunt interesati in orice domeniu, in special in business si care isi doresc sa obtina know-how-ul si cunostintele despre rolul important pe care marketingul il joaca in business.

Cursul de Marketing Manager acopera conceptele de marketing si le pune in aplicare, oferind astfel toate cunostintele necesare pentru crearea unei strategii de marketing de succes si eficienta, in orice domeniu ales.

Acte necesare:

  • diploma ultima institutie de invatamant absolvita; obligatoriu absolvent de studii de licenta
  • copie act de identitate;

Examen absolvire:

  • Redactarea proiectului de absolvire
  • Prezentarea proiectului
  • Examenul final în prezența comisiei din partea ANC (Autoritatea Națională pentru Calificări)

Diplome obtinute:

  • diploma Manager Marketing (ANC – Ministerul Muncii și Ministerul Educației) ( taxa eliberare diploma : 100 ron )
  • diploma de absolvire oferita Business Education School

Autorizatie

Ce vei invata?

Promovarea imaginii, a produselor si serviciilor organizatiei

  • Comunicarea eficienta a mesajelor organizatiei.
  • Prezentarea produselor si a serviciilor organizatiei.
  • Crearea unei imagini favorabile a companiei.

Stimularea unor relatii eficace cu publicul tinta

  • Cunoasterea publicului tinta.
  • Optimizarea relatiei companie – client.

Identificarea oportunitatilor noi pe piata de afaceri nationala si internationala

  • Elaborarea strategiei si a politicilor de marketing.
  • Mentinerea vizibilitatii ridicate a portofoliului de marci/brand-uri

Aplicarea managementului bugetului de marketing

  • Gestionarea bugetului de marketing.
  • Asigurarea managementului resursei umane din departamentul de marketing.

Conducerea si organizarea eficienta a activitatii de marketing

  • Impactul asupra cresterii performantelor in organizatie.
  • Instrumente de analiza, planificare, coordonare si control a activitatii.

Tehnici de analiza si previziune

  • Dezvoltarea si implementarea strategiilor, planurilor de actiune si solutiilor viabile.
  • Intelegerea rolului central al consumatorului si dezvoltarea unor instrumente de cercetare, segmentare si previziune a trend-ului.

Iulian Dinu

Trainer acreditat ANC

  • Trainer Acreditat ANC
  • C.E.O Business Education School
  • C.E.O Fitness Education School
  • 5 ani experienta in Domeniul Antreprenorial
  • Kinetoterapeut, Preparator Fizic cu experienta de peste 11 ani
  • Absolvent Facultate de Sport sectia Kinetoterapie
  • Absolvent Master Management in cadrul ASE
  • Student Master Psihologie Sportiva din cadrul Universitatii Titu Maiorescu

Iulian Dinu, este CEO și Fondatorul uneia dintre cele mai bune și apreciate școli de cursuri autorizate în domeniul sportului și al sănătății, Fitness Education School.

Lansată pe piața din România de 5 ani de zile din pasiunea pentru sport, sănătate, excelență, Fitness Education School a format aproximativ 2.000 de cursanți în peste 13 orașe din România, bazându-se pe filozofia “suntem întotdeauna deschiși să oferim suport, know-how și un zâmbet sincer tuturor celor care trec ne trec pragul”, după cum spune Iulian Dinu.

Raluca Oancea

  • Formator Acreditat
  • PR Specialist
  • Jurnalist
  • Event Coordonator

Cu experiență în televiziune, presă scrisă, marketing și comunicare, Raluca Oancea a ajuns într-un timp scurt să se afirme în domeniul relațiilor publice și al comunicării.

A absolvit Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, din cadrul Universității Hyperion, ca șef de promoție, fiind unul dintre cei mai buni studenții, care s-au remarcat prin rezultate deosebite pe parcursul anilor de studii.
A urmat masterul Administrarea Relațiilor Publice și Asistență Managerială, în cadrul Facultății de Administrație și Afaceri, la Universitatea din București, printre primii 10 absolvenți.
A lucrat timp de peste 5 ani în televiziunii și presă scrisă. Are o experiență de lungă durată în arii diverse, fiind considerată un specialist în relații publice și comunicare. Experința în jurnalism și în domeniul relațiilor publice au ajutat-o să adauge un plus cunoștințelor sale și să se afirme în acestă lume atât de controversată, în care trebuie să ținem pasul cu noile tehnologii care dictează tendințele din social media.
Raluca definește succesul ca fiind un scop la care toate toate femeile tind, ea este considerată ca fiind un PR modern care îmbină utilul cu plăcutul și care inovează domeniul comunicării în permanență. Raluca definește succesul ca fiind un scop la care toate toate femeile tind.

Module curs

  • Rolurile marketingului
  • Competentele unui marketing manager profesionist
  • Analize si studii de piata
  • Mixul de Marketing
  • Promovare si Publicitate
  • PR si Comunicare
  • Branding si reBranding
  • Digital Marketing
  • CSR (Corporate Social Responsability)
  • Produse noi, Servicii noi

Contacteaza-ne pentru informatii

Bulevardul Gheorghe Sincai, nr. 11

Inscrie-te acum!


Sunt de acord cu Termenii si Conditiile

Aparitii media

Aparitii TV



X